We zijn er - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Anneke Postma - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Anneke Postma - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: koranneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 Juli 2011 | Nicaragua, Managua

Hola chicos y chicas,

Zaterdag 9 juli zijn we door Hans en Cathrien naar het station gebracht. De NS bleek weer echt de NS te zijn: omleidingen richting Amsterdam en dus vertraging.Gelukkig vlogen we niet deze zaterdag. We hebben geslapen in Citizen M : een super modern hotel: inchecken per computer, zelf een hotel sleutel maken, op de kamer alles regelen met een moodpad:
allemaal verschillende kleuren licht en een wekker die het uiteindelijk niet deed.....'s Avonds hebben we met Theo in Amsterdam gegeten. De volgende ochtend om 6 uur opgestaan om op tijd op Schiphol te zijn. Vanaf 7 uur was de incheckbalie open.
De vlucht met Continental verliep prima ,wel lang.
De vlucht naar Houston 10uur , daar 3uur wachten en vervolgens nog 3 uur vliegen naar Liberia in Costa Rica. Daar aangekomen zijn we met de hotel shuttle naar het hotel gegaan.
Vanmorgen zijn we door Aaron opgehaald bij het hotel .Hij heeft ons naar de grens gebracht waar we opgewacht werden door Johnny, de chauffeur van Rancho Santana. Hij hielp ons snel de grens over.Vorige keer heeft ons dat heel wat meer tijd gekost (waarschijnlijk wel minder geld!).
Vanmiddag om 14:00 waren we op Rancho Santana.
Eerst lekker geluncht en daarna een siesta gehouden.
De koffers zijn uitgepakt en nu zitten we te genieten van een lekkere coctail .
Het weer: warm, ongeveer 31graden, en erg vochtig.
Dadelijk gaan we ,hopelijk, lekker eten en morgen gaan we de omgeving eens goed verkennen.
Volgende keer meer!!
Hasta la proxima!,

Kor en Anneke.

• 12 Juli 2011 - 06:58

Helen Kolijn:

He, gezellig om wat te horen. Blijven we mooi op de hoogte. Ik ben ook bijna weer weg. Veel plezier,
    groetjes,liefs Helen/Martin

• 12 Juli 2011 - 07:26

Leo Rooijackers:

Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen. Aan je profiel-foto is te zien dat je er geweldig uitgeslapen uitziet. Jou maken ze niets wijs in jullie toekomstig
    pensionada land. Veel plezier.

• 12 Juli 2011 - 08:40

Loes Dassen:

Hoi Kor en anneke,

wat leuk dat jullie alles op de site zetten, kunnen we gezellig meegenieten.heel veel plezier.

groetjes alphons en loes

• 12 Juli 2011 - 14:16

Marion:

Wat een lange reis! Nu genieten van dat fijne land. En van de heerlijke coctails natuurlijk. Ben benieuwd naar het vervolg....

• 12 Juli 2011 - 14:29

Sjors En Femmy:

Hoi Anneke en Kor
    Moeder vond het prachtig, als nieuws had ze dat je bij haar zus in Hengelo was geweest en ik moest schrijven dat het goed gaat.
    Wij blijven jullie indrukwekkende reis volgen
    Veel succes
    Femmy en Sjors

• 12 Juli 2011 - 19:06

Mini En Jo.:

Lekker reisje hebben jullie gehad! Leuk om het zo te kunnen volgen.Geniet er nog van.
    Groetjes, Mini en Jo.

• 12 Juli 2011 - 19:36

Max:

Hee Mama en Papa

Fijn dat het zo vlot ging bij jullie, de vorige keer duurde het inderdaad langer.
    Heel veel plezier in Nicaragua en ik hoop wel snel meer foto's te zien.

Groetjes uit Lanzarote,
    Max

• 13 Juli 2011 - 13:57

Hans En Mariette:

wat fijn dat alles zo goed gegaan is en wat nog leuker is dat wij jullie kunnen volgen

• 13 Juli 2011 - 17:59

Joke En Gerard:

Hallo Kor en Anneke,
    Wat een mooie foto's. Wij wensen jullie nog fijne weken en hopen ndat julliem je wensen kunnen uitvoeren.
    Groetjes, Gerard en Joke

• 15 Juli 2011 - 22:03

Niek En Annie:

hey Kor en Anneke.
    Wat fijn dat de reis eindelijk een keer zo goed verlopen is zonder al te veel moeilijkheden.
    Hier is alles goed wij hopen met jullie ook
    Fijn dat we zo op de hoogte kunnen blijven van jullie vakantie.
    Oma word dinsdag door Theo opgehaald om haar verjaardag te vieren in amsterdam en Niek gaat zaterdag naar Enschede.
    Wij wensen jullie nog veel plezier op jullie vakantie.
    Groetjes Niek en oma Annie.